קאבול אפגניסטן - 768fn Hlldonpm - סיכוי קלוש שהטליבאן יכבוש את אפגניסטן.

קאבול אפגניסטן - 768fn Hlldonpm - סיכוי קלוש שהטליבאן יכבוש את אפגניסטן.. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול. כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה. נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה. (למפת אפגניסטן מוגדלת) ארג (מ פרסית / פאשטו: אפגניסטן, בית קברות לאשליות צבאיות / רון בן ישי, פרשנות • כישלון אמריקני ידוע מראש / ציפי שמילוביץ • תושבי.

בכירים בטליבאן הודיעו כי אנשי הארגון נכנסו לארמון הנשיאות בבירת אפגניסטן, קאבול, והשתלטו עליו. לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. הכוחות המוסלמים הצליחו בהדרגה לכבוש את האזורים המערביים של אפגניסטן, בעוד חלקים ניכרים במזרח אפגניסטן נותרו עצמאיים, כחלק ממלכת הינדו שאי ששלטה על קאבול וגנדהרה או שליטים עצמאיים לא. סיכוי קלוש שהטליבאן יכבוש את אפגניסטן. השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738.

Tzewyk8y0 E7m
Tzewyk8y0 E7m from ynet-images1.yit.co.il
כוחות הטליבאן החלו להיכנס לבירה קאבול רויטרס. ממשלת אפגניסטן נערכת להעברת שלטון, טליבאן: בכירים בטליבאן הודיעו כי אנשי הארגון נכנסו לארמון הנשיאות בבירת אפגניסטן, קאבול, והשתלטו עליו. האפגנים מנסים להימלט בכל דרך אפשרית לוחמי הארגון מסיירים ברחובות עם נשקים ומציבים מחסומים • מאות אפגנים עלו ללא הזמנה על מטוס תובלה של חיל האוויר האמריקני והמריאו איתו לקטאר. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן. ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. בבכיר במשרד הפנים האפגני אמר כי ראני עזב לטג'יקיסטן.

כוחות הטליבאן כבשו עיר נוספת באפגניסטן ומתקדמים לעבר קאבול (צילום:

ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות. סיכוי קלוש שהטליבאן יכבוש את אפגניסטן. ארגון הטרור מתקרב לחזרה לשלטון באפגניסטן, בצל הנסיגה האמריקנית: האירוע שהתרש בשדה תעופה באפגניסטן בעיר קאבול שלב אחרי שלב כולל תיעוד #afghanistan #אפגניסטן #талибан #. בבכיר במשרד הפנים האפגני אמר כי ראני עזב לטג'יקיסטן. רויטרס) רחובות קאבול היו נטושים הבוקר (שני), יום אחרי שלוחמי טליבאן השתלטו על בירת אפגניסטן. שר הפנים לשעבר עלי אחמד ג'ללי הוזכר כמי שיוביל את ממשל המעבר, אחרי שטליבאן נכנס בשערי קאבול. נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. כאשר המתקפה האפשרית על העיר קאבול הולכת ומתקרבת, לאחר שהערים השנייה והשלישית בגודלן במדינה נכבשו. כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה. ההודעה הגיעה כשעה לאחר הדיווחים שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול.

לוחמי טליבאן מחוץ למשרד הפנים בקאבול, היום (צילום: השלימו את כיבוש המדינה בתוך קצת יותר משבוע. קנדהאר היא ביתו הרוחני של הארגון האסלאמי הקיצוני, ששולט היום בשני שלישים מאפגניסטן, ומקים ראש חץ לכיוון כיבוש הבירה קאבול, אחרי שהצליח כבר להשתלט על. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול.

Sf1q7axuy6mgvm
Sf1q7axuy6mgvm from ynet-images1.yit.co.il
הוא היה בשימוש על ידי. כוחות הטליבאן החלו להיכנס לבירה קאבול רויטרס. בליץ הכיבושים של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשך כמעט ללא התנגדות, ואחרי שארגון הטרור האיסלאמיסטי כבש עוד ארבע ערי בירה מחוזיות אסטרטגיות, גובר כעת החשש שיצליח לכתר על עיר הבירה קאבול ואולי אף להסתער עליה. השלימו את כיבוש המדינה בתוך קצת יותר משבוע. הכוחות המוסלמים הצליחו בהדרגה לכבוש את האזורים המערביים של אפגניסטן, בעוד חלקים ניכרים במזרח אפגניסטן נותרו עצמאיים, כחלק ממלכת הינדו שאי ששלטה על קאבול וגנדהרה או שליטים עצמאיים לא. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. נשיא אפגניסטן אשרף ראני עזב את המדינה לאחר שכוחות טליבאן כיתרו את הבירה קאבול. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן.

הטאליבאן משלים את ההשתלטות על קאבול:

קנדהאר היא ביתו הרוחני של הארגון האסלאמי הקיצוני, ששולט היום בשני שלישים מאפגניסטן, ומקים ראש חץ לכיוון כיבוש הבירה קאבול, אחרי שהצליח כבר להשתלט על. בכירים בטליבאן הודיעו כי אנשי הארגון נכנסו לארמון הנשיאות בבירת אפגניסטן, קאבול, והשתלטו עליו. לוחמי טליבאן מחוץ למשרד הפנים בקאבול, היום (צילום: השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. האירוע שהתרש בשדה תעופה באפגניסטן בעיר קאבול שלב אחרי שלב כולל תיעוד #afghanistan #אפגניסטן #талибан #. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול. ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות. בצהריים הצהיר ארגון הטרור כי הוא. ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. ההודעה הגיעה כשעה לאחר הדיווחים שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה. (למפת אפגניסטן מוגדלת) ארג (מ פרסית / פאשטו: 20 שנה אחרי שהובס, הטאליבאן חוזר לשלוט באפגניסטן:

ארגון הטרור מתקרב לחזרה לשלטון באפגניסטן, בצל הנסיגה האמריקנית: ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות. 20 שנה אחרי שהובס, הטאליבאן חוזר לשלוט באפגניסטן: בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. ממשלת אפגניסטן נערכת להעברת שלטון, טליבאן:

Pi8lwi6aguq6mm
Pi8lwi6aguq6mm from ynet-images1.yit.co.il
לוחמי טליבאן מחוץ למשרד הפנים בקאבול, היום (צילום: נשיא אפגניסטן אשרף ראני עזב את המדינה לאחר שכוחות טליבאן כיתרו את הבירה קאבול. עם זאת, לדברי בכיר אמריקאי, כרגע לא נראית תנועה משמעותית של הטליבאן לתוך העיר. השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. האפגנים מנסים להימלט בכל דרך אפשרית לוחמי הארגון מסיירים ברחובות עם נשקים ומציבים מחסומים • מאות אפגנים עלו ללא הזמנה על מטוס תובלה של חיל האוויר האמריקני והמריאו איתו לקטאר. על פי ההערכה, הרלן עזב את אפגניסטן בערך באותה תקופה, ובסופו של דבר חזר לארצות הברית. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. 1 קאבול‏ (kabul‏) עיר הבירה של אפגניסטן אשר נמצאת בחלקה המזרחי של המדינה.

נשיא אפגניסטן אשרף ראני עזב את המדינה לאחר שכוחות טליבאן כיתרו את הבירה קאבול.

זאת בזמן שארהב ומדינות מערביות מפנות את אזרחיהן מהעיר. התושבים מבוהלים, הטליבאן הורה להימנע מאלימות: גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. בליץ הכיבושים של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשך כמעט ללא התנגדות, ואחרי שארגון הטרור האיסלאמיסטי כבש עוד ארבע ערי בירה מחוזיות אסטרטגיות, גובר כעת החשש שיצליח לכתר על עיר הבירה קאבול ואולי אף להסתער עליה. שר הפנים לשעבר עלי אחמד ג'ללי הוזכר כמי שיוביל את ממשל המעבר, אחרי שטליבאן נכנס בשערי קאבול. Taliban declares afghan war over as they take control of kabul בבכיר במשרד הפנים האפגני אמר כי ראני עזב לטג'יקיסטן. טליבאן, המנסה להציג פנים מתונות, מבטיח. ארגון הטרור מתקרב לחזרה לשלטון באפגניסטן, בצל הנסיגה האמריקנית: 20 שנה אחרי שהובס, הטאליבאן חוזר לשלוט באפגניסטן: ההודעה הגיעה כשעה לאחר הדיווחים שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook